H ψηφιακή επανάσταση έχει εξαπλωθεί τα τελευταία 20 χρόνια και έχει δημιουργήσει μία ενδιαφέρουσα ειρωνεία: η επίδραση που έχει η τεχνολογία πάνω στο πως τα προϊόντα σχεδιάζονται, παράγονται και προωθούνται μοιάζει να αναπτύσσεται λιγότερο.
Η τεχνολογία συνεχίζει να αλλάζει τόσο γρήγορα που η διαφοροποίηση κλειδί για τις εταιρείες βασίζεται στην ερώτηση: Τι είναι αυτό που χρειάζονται οι άνθρωποι;
Οι πλέον δυνατές καινοτομίες γεννιούνται από το τρίπτυχο τι θέλουν οι άνθρωποι, τι μπορεί η τεχνολογία και τι είναι ωφέλιμο από επιχειρηματικής άποψης. Παρατηρείται όμως ένα κενό μεταξύ της ικανότητας για όσα μπορούμε να κάνουμε και της πλήρης χρήσης του. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει το design.
Το design αποτελεί πηγή καινοτομίας
Ένας καλός σχεδιαστής είναι κάποιος που καταλαβαίνει αυτό που οι άνθρωποι χρειάζονται και μπορεί να συγκεντρώσει τις τεχνολογικές δυνατότητες, με τρόπους που οι άνθρωποι βρίσκουν χρήσιμο. Με την ισχυρή και συχνή διαταραχή των start ups μαθαίνουμε να κινούμαστε προς την πελατοκεντρική κατεύθυνση . Με άλλα λόγια, σε έναν κόσμο όπου οι τεχνολογικές ικανότητες ξεπερνούν κατά πολύ τις ανάγκες των καθημερινών αλληλεπιδράσεων, έμφαση δίνεται στον τρόπο που οι πελάτες αλληλεπιδρούν με το brand μας. Το design μπορεί να προκαλέσει τεράστιους μετασχηματισμούς σε επιχειρηματικά μοντέλα, οργανωτικές κουλτούρες και ενέργειες. Τα πάντα – από το προϊόν,την παράδοση, την υποστήριξη, θα πρέπει να εστιάζεται στις ανάγκες και στις επιθυμίες του πελάτη. Αν το δούμε λοιπόν από την παραπάνω σκοπιά αντιλαμβανόμαστε εύκολα πως το design αποτελεί πηγή καινοτομίας με βάση τον άνθρωπο – καταναλωτή.
Το να σκέφτεσαι Outside the Box δεν αρκεί, επέκτεινε το
Το design μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους leaders του χώρου σαν εργαλείο μορφοποίησης του Box, παρά να σκέφτονται έξω από αυτό. Με λίγα λόγια, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μεταστροφή του να είσαι μια εταιρεία που παρέχει τεχνολογικής προσέγγισης λύσεις, σε μία που να παρέχει ανθρωποκεντρικής προσέγγισης λύσεις.
Keep In Touch