Corporate Identity

Το διαδικτυακό branding είναι ζωτικό κομάτι της εταιρικής ταυτότητας. Τα brands αν και άυλα, δημιουργούν στους καταναλωτές λογικούς συνειρμούς και ποικιλία συναισθήματων που επηρεάζουν την τελική απόφαση του καταναλωτή. Ο ρόλος της Sinis Group είναι, αφού μελετήσει τις αξίες και το όραμα του οργανισμού, να αναγνωρίσει και να επιλέξει τα κατάλληλα εργαλία του online marketing, έτσι ώστε να μεταφέρει αυτούσια όλα τα στοιχεία της εταιρικής κουλτούρας στα μάτια των καταναλωτών με σκοπό το χτήσιμο μιάς αξιόπιστης και ολοκληρωμένης εικόνας του οργανισμού.

Με λίγα λόγια, όλη η επιχειρησιακή στρατηγική ενός οργανισμού οικοδομείται και στηρίζεται στην εταιρική ταυτότητα.