S-Project

Το sProject© είναι ένας κύκλος διαδικτυακών εργασιών με στοχευμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα. 

  • Το s-project περιλαμβάνει μία ενδιάμεση σελίδα (landing page) ή micro site με μια σειρά από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και στόχους.
  • Τα landing pages ή microsites κατασκευάζονται σε λιγότερο χρόνο και με μικρότερο κόστος.
  • Η landing page μεσολαβεί ανάμεσα στο διαφημιστικό μήνυμα (το οποίο μπορεί να είναι κείμενο, banner ή & video) και στο κεντρικό site.
  • Στο αισθητικό και λειτουργικό κομμάτι ένα s-project microsite εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται ο επισκέπτης συγκεντρωμένα, με εύκολη πρόσβαση σε αυτά, έτσι ώστε να βρει ακριβώς αυτό που έψαχνε και να αποφύγουμε bounce (εγκατάλειψη).
  • Μετρήσεις μας δείχνουν ότι ένας επισκέπτης που κατευθύνετε από διαφήμιση στην αρχική σελίδα ενός site κατά 92% εγκαταλείπει σε λίγα δευτερόλεπτα.
  • Κεντρικός στόχος του s-project είναι να ενημερώσει άμεσα και με ακρίβεια αλλά και να συλλέξει μια συγκεκριμένη ενέργεια από τον επισκέπτη.
  • Η ενέργεια αυτή μπορεί να είναι το κατέβασμα ενός αρχείου, η συμπλήρωση μιας φόρμας ενδιαφέροντος, κρατήσεων ή συμμετοχής, ακόμα και η online αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.
  • Τελικός στόχος του s-project είναι να προτρέψει τον επισκέπτη να συνδεθεί μαζί μας στο κοινωνικό δίκτυο της επιλογής του.
info: Συνήθειες επισκεπτών σε ένα site:
  • 92%

    Εγκαταλείπουν σε λίγα δευτερόλεπτα                            

  • 12%

    Μόνο, κάνουν κλικ σε δεύτερη σελίδα                                      

  • 50%

    Παρατάνε την συμπλήρωση μιας φόρμας με πολλά πεδία

Δείτε τα βήματα υλοποίησης

  • Δημιουργία κεντρικής ιδέας προώθησης.
  • Δημιουργία βίντεο παρουσίασης προϊόντος.
  • Σχεδιασμός microsite(landingpage).
  • Σχεδιασμός banner προβολής.
  • Microsite σε facebook tab.
  • Δημιουργία ή βελτιστοποίηση καμπάνιας adwords αναζητήσεων, τοποθετήσεων & μετατροπών.
  • Δημιουργία facebook campaign.
  • Customized youtube channel + youtube campaign.
  • Full Social Presence (google places, twitter, pinterest, κ.α.).

Χαρακτηριστικά Landing Page:

  • Auto-play Video
  • Μικρό και περιεκτικό κείμενο
  • Απαιτούμενη ενέργεια από τον επισκέπτη (αγορά, συμπλήρωση φόρμας)
  • Κίνητρο
  • Conversion result code
  • Social Media links

Είναι πολύ σημαντικό σε κάθε προορισμό διαφήμισης να ζητήται μια ενέργεια από τον επισκέπτη, έτσι ώστε να επιτύχουμε ακόμα περισσότερες μετατροπές.

- Ενέργειες: , buy now, fill the form, download coupon, share, e.t.c.