Την είσοδό της στο παγκόσμιο διαδικτυακό τηλεοπτικό τοπίο σχεδιάζει η Facebook με σκοπό να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως οι Netflix, Amazon και You Tube, κερδίζοντας έτσι το δικό της μερίδιο από τα δισεκατομμύρια που δαπανώνται ετησίως για τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Τα ποσά που δαπανώνται ετησίως για διαφημίσεις στο διαδίκτυο και την τηλεόραση.

Η Facebook έχει ήδη ολοκληρώσει τις συζητήσεις για την αγορά των δικαιωμάτων και αναμένεται, σύμφωνα με  αναφορά του Business  Insider, τον επόμενο μήνα να ξεκινήσει το δικό της τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Εντός του Ιουνίου η εταιρεία θα ανακοινώσει τουλάχιστον 24 τηλεοπτικά προγράμματα τα οποία θα προβάλλονται μέσα από το κοινωνικό δίκτυο της. Εκτός από τις μεγάλες αποκλειστικές παραγωγές (σειρές και ταινίες) στις οποίες θα πρωταγωνιστούν κορυφαία ονόματα της βιομηχανίας θεάματος, οι χρήστες μέσω της ξεχωριστής καρτέλας Facebook Videos θα έχουν πρόσβαση και σε πιο σύντομες σειρές, πεντάλεπτων ή δεκάλεπτων επεισοδίων, τα οποία θα ανανεώνονται σε καθημερινή βάση.

Με στόχο να προσελκύσει μεγάλους χορηγούς  που θα θέλουν να διαφημιστούν στο τηλεοπτικό της πρόγραμμα και να χτυπήσει τους ανταγωνιστές, η Facebook σχεδιάζει να δαπανήσει πολλά εκατομμύρια δολάρια για να προσφέρει υψηλής ποιότητας και ελκυστικό περιεχόμενο για τους χρήστες.

Σε περίπτωση που το Facebook καταφέρει να πείσει τους χρήστες για την νέα υπηρεσία του, αυτό μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπαμε τηλεόραση μέχρι σήμερα καθώς και να αποτελέσει ένα πανίσχυρο εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ.