European Content Marketing Report 2016

//European Content Marketing Report 2016

European Content Marketing Report 2016

Η δημιουργία περιεχομένου (content) παίζει ουσιαστικό ρόλο για τη στρατηγική μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Πόσο όμως σημαντικό θεωρείται από τους marketers ανά την Ευρώπη η δημιουργία περιεχομένου και πόσο μεγάλη βαρύτητα της δίνουν; Τα συγκεκριμένο ερώτημα προσπαθεί να απαντήσει έρευνα η οποία συνοψίζει τις εμπειρίες 700 επαγγελματιών που ασχολούνται με τη στρατηγική μάρκετινγκ ανά την Ευρώπη για το 2016. Η έρευνα διεξήχθη από τη Hubspot και τη Smart Insights.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα ευρήματα, ξεκινώντας με ένα infografic για το τι συμβαίνει online κάθε 60 secs:

1

  • Στην ερώτηση πόσο content πρέπει να δημιουργήσω το 2016, το 67% απάντησε περισσότερο:

2

  • Στην ερώτηση αν οι επιχειρήσεις σας θα αυξήσουν τις δαπάνες για content marketing μέσα στο 2016 μόνο το 38% απάντησε αρνητικά:

3

  • Στην ερώτηση ποια μορφή content marketing θεωρείται επιτυχημένη τα άρθρα λαμβάνουν την πρώτη θέση:4
  • Στην ερώτηση σε ποια κανάλια διανέμετε το διαφημιστικό σας budget το Facebook  για πρώτη χρονιά ξεπερνά τo Remarketing της Google:

5

  • Στην ερώτηση ποια metrics είναι καταλληλότερα για την μέτρηση της απόδοσης του content marketing το 2016 η επισκεψιμότητα του website καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με την διάδοση του περιεχομένου μέσω των κοινωνικών δικτύων και τις πωλήσεις να ακολουθούν:

6

Πηγή: www.hubspot.com, www.smartinsights.com

2016-04-15T16:33:29+00:00April 15th, 2016|Τα νέα μας|

Στοιχεια Επικοινωνίας

Leof. Mesogeion 321

Phone: 210 513 1775

Web: https://sinisgroup.gr