Αναπτύξτε την Επιχείρηση σας

//Αναπτύξτε την Επιχείρηση σας

Αναπτύξτε την Επιχείρηση σας

Ο Κώστας και η Γρηγορία έχουν μία μικρή εμπορική επιχείρηση επιπλοποιίας. Προμηθεύουν ξυλεία και κατασκευάζουν έπιπλα προσπαθώντας να τα προωθήσουν στην Ελληνική αγορά. Τα προϊόντα της επιχείρησης απευθύνονται σε επαγγελματίες κατασκευαστές κάθε είδους επίπλων, διακοσμητές εσωτερικών-εξωτερικών χώρων, κατασκευαστικές εταιρίες, καθώς και σε απλούς πελάτες λιανικής όπως ιδιώτες και νοικοκυριά.

Προσφάτως έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες που τους προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ για να κάνουν γνωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και στο διαδίκτυο. Αρχικά επέλεξαν να πληρώσουν εξωτερικούς συνεργάτες οι οποίοι τους υπόσχονταν χαμηλά κόστη πιστεύοντας ότι το σύστημα της online παρουσίας είναι εύκολο στη διαχείριση και μπορεί ο οποιοσδήποτε χωρίς ειδικές γνώσεις να το κάνει.

Τα βήματα ακούγονται απλά: φτιάχνεις μία καμπάνια, προσθέτεις μερικές διαφημίσεις και λέξεις-κλειδιά και ορίζεις τον ημερήσιο προϋπολογισμό που μπορεί να σηκώσει η τσέπη σου. Έτσι απλά έχεις τις διαφημίσεις σου να προβάλλονται και στο Internet. Όμως αν θέλεις να αξιοποιήσεις σωστά τα συγκεκριμένα εργαλεία, όπως αυτό των Google Adwords για παράδειγμα, χρειάζεται να μελετήσεις αρκετά και να αποκτήσεις εμπειρία και εξοικείωση με αυτό, αλλά και να επενδύσεις για σοβαρά αποτελέσματα. Η θεωρία είναι πολύ διαφορετική από την πράξη.

banner_Digital-Marketing_2

Αυτό που κάνουν ο Κώστας και η Γρηγορία για την επιχείρηση τους είναι να είναι από παραγωγοί και πωλητές μέχρι διαφημιστές και σύμβουλοι μάρκετινγκ. Οι καμπάνιες έτρεχαν για περίπου 6 μήνες με τους συνεργάτες οι οποίοι έταζαν λαγούς με πετραχήλια που όμως δεν τους είχαν αποδώσει τα αναμενόμενα και άρχιζαν να μη πιστεύουν στη δύναμη του ίντερνετ και στις δυνατότητες που μπορεί να σου δώσει για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου. Τους γνωρίσαμε από σύσταση ενός κοινού μας φίλου και γνώριζαν πως είμαστε από τους ελάχιστους πιστοποιημένους Google Partners στην Ελλάδα και ότι ασχολούμαστε με το χώρο πάνω από 15 χρόνια.

Αφού κάναμε μια πρώτη κουβέντα σχετικά με τους στόχους τους και το πως θέλουν να μεγαλώσει η επιχείρηση τους στο μέλλον μας επέτρεψαν να ρίξουμε μια ματιά στο λογαριασμό Adwords και στη διαφήμιση μέσω της fan page στο Facebook. Εκεί διαπιστώσαμε αρκετά λαθάκια στις ρυθμίσεις και στις επιλογές, πράγμα αναμενόμενο από άτομα που δεν είναι το χώρο και δεν ασχολούνται εξειδικευμένα σε καθημερινή βάση με όλο αυτό. Αφού συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε και η διαχείριση του site και των λογαριασμών διαφήμισης έπεσε στα χέρια μας κάναμε μερικές ενέργειες που συνέβαλαν στην βελτιστοποίηση του. Βασικός παράγοντας αποτέλεσε η χάραξη στόχευσης και ο διαχωρισμός των προϊόντων που θα προβάλουμε καθώς η διασπορά του διαφημιστικού budget στο σύνολο του προϊοντικού χαρτοφυλακίου αποδυναμώνει την αποτελεσματικότητα της προβολής.

digital.jpg

Χαρακτηριστικά μερικά από τα εργαλεία που λάβαμε υπόψη μας είναι:

Quality Score

O δείκτης ποιότητας αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος ανά κλικ. Επηρεάζεται από 3 βασικούς δείκτες, το πόσο συχνά κάνει κλικ κάποιος στη διαφήμιση μας, δηλαδή το πόσο σχετική είναι η διαφήμιση σας με αυτό που αναζήτησε ο χρήστης, το πόσο σχετική είναι η σελίδα στην οποία οδηγείται ο ενδιαφερόμενος που έχει κάνει κλικ στη διαφήμιση και τέλος πόσο καλή είναι η εμπειρία περιήγησης στη σελίδα προορισμού. Με λίγα λόγια, υψηλό quality score σημαίνει χαμηλότερο κόστος ανά κλικ, κάτι το οποίο πολλοί παραβλέπουν.

Negative Keywords

Οι αρνητικές λέξεις κλειδιά, είναι κάτι που οι περισσότεροι δεν χρησιμοποιούν στις ρυθμίσεις τους και θα εκπλαγείτε από τα πόσα πολλά κλικ μπορεί να πληρώνει κάποιος για αναζητήσεις που δεν έχουν κάποια σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία τους. Με τα negative keywords μπορείτε να επιλέξετε τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες δεν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας ώστε να επικεντρωθείτε μόνο στις αναζητήσεις που πραγματικά σας αφορούν.

Mobile Search

Η αναζήτηση από κινητά τηλέφωνα, είναι κάτι που πάρα πολλοί δεν λαμβάνουν υπόψη. H εμφάνιση τόσο του ίδιου του site (responsiveness) όσο και των διαφημίσεων σε κινητά τηλέφωνα είναι πολύ αποτελεσματική αν γίνεται σωστά μιας και η αναζήτηση από κινητά τηλέφωνο τείνει να ξεπερνά το 50% σε σχέση με την αναζήτηση από υπολογιστή. Πολλοί που χρησιμοποιούν τη δυνατότητα του mobile search, κάνουν το λάθος να χρησιμοποιούν τις ίδιες διαφημίσεις με αυτές που προβάλλονται στους σταθερούς υπολογιστές όπως και να χρησιμοποιούν τα ίδια bids. Τα κινητά τηλέφωνα έχουν περιορισμένο χώρο σε σχέση με τις οθόνες των υπολογιστών και αυτός είναι ένας παράγοντας σημαντικών διαφοροποιήσεων.

Bounce Rate μιας Landing Page

Το Bounce Rate με απλά λόγια είναι πόσο ενδιαφέρουσα βρίσκουν τη σελίδα στην οποία τους οδηγεί η διαφήμιση και αν και πόσο γρήγορα φεύγουν από αυτή ή όχι. Μπορεί πολύ απλά συχνά να πληρώνουν για κλικ που τελικά δεν φέρνουν πωλήσεις. Αν όμως ήξεραν ότι η σελίδα στην οποία οδηγούν τους ενδιαφερόμενους δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, θα τη διόρθωναν.

Remarketing

Με την δημιουργία μιας remarketing campaign όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας συνεχίζουν να βλέπουν τις διαφημίσεις κειμένου και τα banner σας στο Content Network της Google. Tο ίδιο μπορούμε να επιτύχουμε και με το remarketing στο Facebook. Με το remarketing μπορείτε να προβάλετε ξανά διαφημίσεις σε αυτούς που ξέρετε ότι ενδιαφέρθηκαν για αυτό που προσφέρετε ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες να έχετε μία πώληση ή εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Conversion Tag

Ίσως το σημαντικότερο εργαλείο της διαφήμισης στα Adwords, είναι η δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τις μετατροπές που μας αποφέρει η κάθε διαφήμιση. Αυτό γίνεται με την δημιουργία ενός κώδικα μετατροπής, το οποίο τοποθετούμε στην σελίδα η οποία επαληθεύει την ολοκλήρωση μίας ενέργειας (π.χ. ολοκλήρωση παραγγελίας) με σκοπό να αναπροσαρμόζουμε συνεχώς τις διαφημίσεις με προσανατολισμό στις μετατροπές.

Video Marketing

Τα παγκόσμια κανάλια προβολής (βλέπε Youtube & Facebook Video) διαθέτουν πλέον ισχυρά εργαλεία για την προώθηση μέσω βίντεο, προσωρινά, με ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους, απόδοσης. Αποτελεί λοιπόν ευκαιρία ακόμα και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τα δύναμη του βίντεο για προβολή τους, μιας και το ενδιαφέρον για παρακολούθηση βίντεο στο ίντερνετ, ειδικά στην  Ελλάδα, είναι τεράστιο.

Competition

Ο έλεγχος του ανταγωνισμού είναι πολύ σημαντικός αν και γίνεται σπάνια με αποτέλεσμα να μην προσαρμόζεται η στρατηγική στη διαφημιστική τους προβολή.

Με τις παραπάνω κινήσεις η επιχείρηση του Κώστα και της Γρηγορίας μεγάλωσε σε μέγεθος και κατάφερε να αναπτυχθεί μέσα στην κρίση, ενώ παράλληλα είναι σε φάση δημιουργίας υπό-brand με έτοιμες ξύλινες κατασκευές, ενώ στα μακροπρόθεσμα πλάνα είναι και η επέκταση στο εξωτερικό.

Για έλεγχο της αγοράς που δραστηριοποιείται η επιχείρηση σας και πρόταση σχετικά με την βελτιστοποίηση της online παρουσίας σας απευθυνθείτε στη SinisGroup, το πλέον έμπειρο και πιστοποιημένο agency για τον προβολή σας στο internet.

 

2016-05-23T11:34:46+00:00May 23rd, 2016|Τα νέα μας|

Στοιχεια Επικοινωνίας

Leof. Mesogeion 321

Phone: 210 513 1775

Web: https://sinisgroup.gr