Καταγραφή, όχι Δημιουργία: ο Νέος Κανόνας Περιεχομένου

//Καταγραφή, όχι Δημιουργία: ο Νέος Κανόνας Περιεχομένου

Καταγραφή, όχι Δημιουργία: ο Νέος Κανόνας Περιεχομένου

Τα social media έχουν δημιουργήσει την τάση της καταγραφής, αντί της δημιουργίας περιεχομένου. Με άλλα λόγια, δύναμη μας πλέον είναι η κάμερα, όχι η πένα. Η εταιρία Snapchat έκανε την αρχή, και έσπρωξε facebook και instagram σε αντίστοιχες “story based” τακτικές.

Τα Live Streaming βίντεο μας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργούμε δημοσιογραφικού χαρακτήρα περιεχόμενο. Πως όμως θα βοηθήσει τους marketers η όλη τάση ώστε να μένουν στο “top-of-mind” των πελατών τους αποτελώντας το κλειδί της επιτυχίας για πολλές επιχειρήσεις;

Live Stories με πραγματική αξία:

  • Διεξαγωγή Mini webseminars
  • Οργάνωση Q&A και FAQs sessions
  • Παρασκηνιακές ζωντανές ιστορίες κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας
  • Δημοσιοποίηση στιγμών ημέρας μέσα στην επιχείρηση
  • Δημιουργία μιας ιστορίας μέσω ζωντανής βιντεοπροβολής (story telling)

Ο συνδυασμός live περιεχομένου καταγράφοντας micro moments σε μια επιχείρηση και της δημιουργίας κειμένου με αντίστοιχες λέξεις – κλειδιά μπορεί να οδηγήσει σε μοναδικό social περιεχόμενο προσελκύοντας θεματική προσοχή και engagement υφιστάμενων και μελλοντικών πελατών.

 

2017-01-12T17:47:33+00:00January 12th, 2017|Τα νέα μας|

Στοιχεια Επικοινωνίας

Leof. Mesogeion 321

Phone: 210 513 1775

Web: https://sinisgroup.gr