Μέχρι σήμερα θα έχετε διαπιστώσει ήδη την αξία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο προώθησης της επιχείρησής σας.  Σε αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσουμε σύντομα κάποιες απλές τακτικές που θα βοηθήσουν την εταιρεία σας να ξεχωρίσει στα social media, να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και να αυξήσει το ποσοστό του engagement των χρηστών.

 

1. Δώστε βάση στο περιεχόμενο

Δημιουργείστε περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των πελατών σας. Ανακαλύψτε με τη βοήθεια των εργαλείων analytics τι πραγματικά τους ενδιαφέρει και προσαρμόστε ανάλογα την καμπάνια σας. Αν το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε προσελκύσει τους πελάτες σας θα αυξηθεί σημαντικά η πιθανότητα αλληλεπίδρασης με shares και comments.

 

2. Προσαρμόστε το περιεχόμενο με βάση το μέσο

Ένας χρήστης του instagram είναι σχεδόν απίθανο να αφιερώσει πάνω από λίγα δευτερόλεπτα στην ανάγνωση ενός κειμένου. Εξετάστε την ιδιαιτερότητα του κάθε μέσου και προσαρμόστε κατάλληλα το περιεχόμενο  σας.

 

3. Βάλτε φαντασία και δημιουργικότητα

Σπάστε την μονοτονία των posts σας και αποφύγετε να προβάλετε συνεχώς τα προϊόντα-υπηρεσίες σας. Βάλτε φαντασία και δημιουργείστε σύντομο και ευανάγνωστο περιεχόμενο με οπτικό υλικό (φωτογραφίες, infographics, βίντεο κλπ) που θα τραβήξει την προσοχή των χρηστών και θα τους πείσει πως αξίζει να αλληλεπιδράσουν με την ανάρτηση σας.

4. Να είστε συνεπείς στην παρουσία σας

Φανταστείτε να παρακολουθείτε μια σελίδα στο facebook η οποία έχει να ανανεώσει το περιεχόμενο της εδώ και τρεις μήνες. Εύλογα η πρώτη, αυθόρμητη αντίδραση σας θα ήταν να αναρωτηθείτε αν η συγκεκριμένη επιχείρηση παραμένει δραστήρια στο χώρο. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει ποτέ να αναρωτηθούν οι πελάτες σας. Προσπαθήστε να είστε συνεπής στην παρουσία σας στα social media χωρίς όμως να το παρακάνετε. Σύμφωνα με μετρήσεις, 2-3 αναρτήσεις την εβδομάδα είναι ιδανικός αριθμός για τις περισσότερες επιχειρήσεις.

 

5. Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας όταν οι χρήστες είναι online

Είναι πολύ σημαντικό να ανεβάζετε περιεχόμενο τις ώρες που το κοινό σας είναι ενεργό και μπορεί να αλληλεπιδράσει με τα posts σας. Τo εργαλείo insights μπορούν να σας δώσουν πληροφορίες για τις ημέρες και τις ώρες που είναι πιο ενεργό το κοινό σας ώστε να προγραμματίσετε ανάλογα τη δημοσίευση του περιεχομένου σας.