To SEO όπως το γνωρίζουμε είναι πλέον νεκρό. Η χρονιά που μας αποχαιρετά είχε πολλές αλλαγές στον τομέα του SEO με την Google να αντιδρά στα προβλήματα που δημιούργησαν τα Panda, Penguin, Hummingbird.

 

Πλέον η κατεύθυνση της Google είναι προς το σωστό δρόμο και τα αποτελέσματα γίνονται ολοένα και πιο αξιόπιστα, όπως άλλωστε είναι και ο βασικός στόχος της Google. Οι επιχειρήσεις πλέον δεν πρέπει να επενδύουν χρήματα για το SEO αλλά να συμμετέχουν ενεργά και να συνεργάζονται με τους digital marketers για να επιτύχουν τα μέγιστα αποτελέσματα.

Τι ίσχυε όμως μέχρι σήμερα;

  • 1 με 2 keywords
  • Μη σχετικά backlinks
  • Εύκολα μπορούσες να κοροιδέψεις το σύστημα ανάλυσης της Google
  • Keyword εστιασμένο σε στις σελίδες
  • Δημιουργία περιεχομένου έτσι ώστε να είναι φιλικό προς τη Google και όχι στον χρήστη κ.α.

Η Sinis group δημιούργησε τον παρακάτω οδηγό αλλαγών για το 2015!

Βασιλιάς το περιεχόμενο: Η Google πλέον είναι σε θέση να εντοπίσει το μοναδικό και αξιόλογο για τον χρήστη περιεχόμενο. Έτσι, οι marketers και οι επιχειρηματίες θα πρέπει να δημιουργήσουν από κοινού ένα περιεχόμενο που να έχει αξία.

Ποιοτικά Backlinks: Πρέπει πλέον να παλέψουμε για να αποκτήσουμε αξιόπιστα backlinks και όχι να τα πάρουμε με «πλάγιους» τρόπους όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα ξυπνήσει το ενδιαφέρον των χρηστών και θα κάνει άλλα κανάλια να δημιουργήσουν backlink από το site μας.

Αναφορές άλλων προς εμάς: θα πρέπει να φέρουμε πολύ ψηλά στο marketing plan ποιό περιεχόμενο είναι οφέλιμο και για άλλους έτσι ώστε να αναπαράγει δικό μας περιεχόμενο στα site τους.

Social media engagement: Ίσχυε και θα ισχύει ακόμα πιο ισχυρά το 2015. Οι αλγόριθμοι της Google είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητοι στην αλληλεπίδραση των επιχειρίσεων με τους πελάτες τους μέσω των κοινωνικών δικτύων. Δείτε τις Social Media λύσεις ΕΔΩ και απογειώστε την social παρουσία σας

Ταχύτητα website: Η Google προσπαθώντας να σταματήσει τον εκνευρισμό των χρηστών με τα αργά site θέλει να ανεβάσει την σημαντικότητα αυτού του κριτηρίου.

Responsive design: Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για τις mobile συσκευές είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Η Sinis Group εδώ και πολύ καιρό έχει υιοθετήσει όλες τις σύγχρονες μεθόδους UX design και του responsive έτσι ώστε να είναι mobile friendly.

Σωστή επιλογή πλατφόρμας web disign:  Οι σύγχρονες πλατφόρμες web design πλέον είναι και google friendly αλλά και user friendly. Οι developers και οι marketers θα πρέπει να επιλέγουν πλατφόρμες όπως π.χ. WordPress που να έχουν updates από τους δημιουργούς και να τοποθετούν plugins που να βελτιώνουν τη SEO απόδοση. Στη Sinis group το web design περνάει απο 3 στάδια ανάπτυξης και από 3 διαφορετικές ιδικότητες (Προγραμματιστική, Γραφιστική και Marketing εποπτεία) για να πιστοποιηθεί με το 3Level certification που θα δείτε ΕΔΩ.

Αυτοί οι 7 παράγοντες είναι οι βασικότεροι αλλά η Google λέει ότι υπάρχουν περισσότερα από 90 κριτήρια για την κατάταξη. Ελάτε μαζί μας να δημιουργήσουμε ένα συνεπές πλάνο βελτίωσης SEO και με την εμπειρία μας των 15 ετών να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα. Δημιουργήστε ένα νέο σύγχρονο website ή eshop που να ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες επιταγές του SEO. Μπορείτε να δείτε τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς ΕΔΩ ή αλλιώς μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα sAudit για να δούμε τις ελλείψεις της διαδικτυακής παρουσίας.

[ss_alert type=”warning”]Το παραδοσιακό SEO πέθανε, μην παρασείρει μαζί του και ολόκληρη την online παρουσία σας![/ss_alert]